niedziela, 28 lutego 2016

Liebster Awards

Dostałam nominację od Kyane. Jest mi niezmiernie miło tym bardziej, że nie dodaje nic regularnie jedynie od czasu do czasu pojawiają się tutaj jakieś party. Po drugie fajnie, że dostałam nominację akurat od niej bo uwielbiam czytać jej opowiadanie i zawsze z niecierpliwością wyczekuję nowych rozdziałów. Niemniej jednak dziękuję bardzo serdecznie za docenienie :)

Dobra do rzeczy :D


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 

Pytania:
1. Piosenka na dziś to...
ostatnimi czasy zakochałam się w tych dwóch:
BOVSKA - Kaktus
ZEUS - Będziemy dziećmi
2. Jaką najbardziej szaloną rzecz do tej pory zrobiłaś?
Chyba nie ma takiej rzeczy, jestem raczej rozważna :D
3. Masz do wyboru: skok na bungee, zrobienie sobie tatuażu i bieg w runmagedonie. Co byś wybrała i dlaczego?
Zrobienie tatuażu. Mam zamiar kiedyś zrobić sobie tatuaż z nieskończonością i napisem volleyball albo serce z motywem piłki mikasy :)
4. Jak radzisz sobie ze stresem?
Próbuję po prostu sobie wyobrazić, ze jestem w innym miejscu, takim które kojarzy mi się z czymś przyjemnym :)
5. Gdybyś miała możliwość posiadania jakiejś mocy, co by to było i dlaczego?
Możliwość teleportacji. Mogłabym teleportować się, na każdy mecz Skry :D to byłoby coś. bo z Wrocławia jest trochę daleko do Bełchatowa :(
6. Film, na który czekasz z niecierpliwością/który bardzo chcesz obejrzeć i czekasz, aż znajdziesz na niego czas?
Trzecia część "Niezgodnej". Na szczęście lada dzień wchodzi do kin więc będę mogła iść :D
7. Na jakim instrumencie muzycznym chciałabyś nauczyć się grać?
Zawsze chciałam nauczyć się grać na gitarze i kiedyś na pewno zrealizuję to marzenie :)
8. Załóżmy, że reinkarnacja istnieje, wierzysz w nią. Kim/czym byłabyś w kolejnym wcieleniu i dlaczego akurat tym? 
Lwem - bo to król zwierząt i wszyscy muszą go słuchać :D
Jeżeli miałabym zostać jakimś człowiekiem to chciałabym być sławnym siatkarzem xd
9. Najnudniejsza, najgorsza rzecz, jaką można robić w czasie wolnym; taka, której nie jesteś w stanie zrozumieć (Twoim zdaniem)...
Nie rozumiem jak można spędzać cały wolny czas przed telewizorem przecież to takie marnotrawstwo czasu, że aż boli. Dużo lepiej jest poczytać jakąś książkę albo przynajmniej iść na spacer się dotlenić :)
10. Ukochana rzecz/bajka/książka z dzieciństwa?
Zdecydowanie uwielbiałam "Muminki", chociaż "Smerfy" oglądałam równie chętnie. Jeśli chodzi o książkę to zdecydowanie "Ania z Zielonego Wzgórza" przeczytałam chyba wszystkie części :)
11. Najbardziej nietypowa, zaskakująca potrawa, której miałaś okazję spróbować to...
Chyba nie było takiej, jem raczej tylko sprawdzone potrawy :)

Nominuję:
1. lemurek79
2. Buu Lou
3. Em.
4. Kasia K
5. Hachiko
6. Kaśkablogera
7. Dit Te
8. InaccessibleGirl
9. zeberka
10. Jv.na
11. KAM ILA

Pytania:
1. Jakiej drużynie kibicujesz w Pluslidze, a może masz jakąś zagraniczną drużynę, której kibicujesz?
2. Ile masz lat i czy masz rodzeństwo?
3. Gdyby jutro miał być koniec świata jaką rzecz zrobiłabyś jako ostatnią w swoim życiu?
4. Istnieje taki mecz, którego nigdy nie zapomnisz?
5. Ulubiony siatkarz i siatkarka?
6. Kiedy zaczęłaś pisać i jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
7. Byłaś kiedyś na jakimś meczu siatkarskim?
8. Gdybyś mogła spędzić dzień z jakimś sportowcem kogo byś wybrała i dlaczego?
9. Kto według ciebie wygra Plusligę w tym sezonie?
10. Interesujesz się jakimś sportem oprócz siatkówki?

Kolejność nominacji jest zupełnie przypadkowa :) życzę miłej zabawy :D

5 komentarzy:

  1. dzieki za nominacje :) tylko nie ogarniam czy mam odpowiedziec na te pytania co ty odpowiedzialas, bo twoich jakos nie widze xd.
    a tak btw to tez jestem z wroclawia, kocham skre i troche gram na gitarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku nie wiem jak to się stało, ale usunęły się pytania do was. blogger mnie nie lubi :( już wszystko jest tak jak być powinno :)

      Usuń
  2. Dziękuję, za nominację :) Przepraszam, że tak późno odpowiadam, ale matura to jednak matura :) Opublikuję, gdy tylko odpowiem na wszystkie pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na prolog mojej nowej historii: http://seconda-possibilita.blogspot.com/2016/05/zwiastun.html <3

    OdpowiedzUsuń